One huge ice-cream ass

Mitt mål för sommaren 2009 - att äta min egen kroppsvikt i glass. Varje vecka. Jag har gått ut starkt. En glass om dagen. Nu en mumsig Cornetto Orginal. En underskattad strut med smaskig choklad. Vi ses på gymmet i höst kära vänner...

Annars är det mest den Ricardianska ansatsen och annat roligt som sysselsätter mig. Jag hamnade fel i tid. På alla tidigare tentor ska man inte rita kurvor och grafer. Vi som har välsignats med Dick som lärare ska göra det på every fucking uppgift!!!  Och jag hatar verkligen kurvor och grafer. Jag tänker gå och göra den här tentan 10 gånger tills jag "råkar" klara den. Orkar inte sitta och pjollra med en massa skitstreck till höger och vänster. Ät mig Dick. Mr Dick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0