Maybe baby

Jag har en plan. Om jag inte får ledigt 12-13 juni och kan åka ner och se Neil Young så ska jag byta idol. Rakt av, pang på. Min nya idol ska bli Tomas Ledin. Nu tänker ni varför i helvete då?? Men det ska jag svara på ser ni.

Tomas Ledin är helt enkelt världens mest tacksamma idol att ha. En ny skiva varje år. Best of varenda gång. Konserter över hela Sverige jämt. Det går inte att undvika att se Ledin live även om man vill. Inte är det knökfullt vid stängslet heller, och om man som kvinnlig groupie vill ligga med honom är kön rätt kort (kort kön...ha ha ha) Sen finns det ju allt i prylväg såklart - T-shirts, signerade kepsar, Tomas tandställning sen åttan...allt går att få tag på.

Mamma har ett gammalt blandband med Ledin. Ska sno åt mig det så återkommer jag i frågan idolbyte.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Stackars barn i sådana fall då. Alvåg-utseende, vilket öde liksom! Fråga min mamma, hon tror över huvudtaget inte att jag har varit inblandad i detta barn, hon ser BARA Mats. Men då säger jag; tro mig mamma, jag var inblandad och det gjorde ont! :-D Hon har ju ingen aning om någonting då hon bara förlösts med kejsarsnitt. Vilken jävla lyx! Hon är ju fortfarande intakt så att säga. Eller var i alla fall, nu tar ju åldern ut sin rätt :-D Fy vad jag är elak med min mor.

2009-05-06 @ 10:17:10
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0