Lika par leka bäst

Middag på Hälletorp, med ovan nämnda spel. Vi fick se oss slagna på mållinjen av värden och värdinnan. Stöp på frågan vem av oss som är mest rädd för tandläkaren. Skit också.

Så mycket snusk som det har pratats ikväll var det länge sen jag hörde. Skrattkramp i magen fortfarande... Men nu är det två trötta ögon som häcker framför burken. Sötnosen har redan somnat, men jag har sovmorgon imorn så jag härdar tio minuter till. Eller två.


Johan och Mangan kör på den tysta starka posen...alla andra ser jätteglada ut. Vit hare? Jättefin!


Ladies-time i köket


Exotisk gino. Det tog slut...


Blonda Ellen och ex-blonda yours truly kommer på att glass kan tinas i ugn. Eller inte.

Sammantaget en höjdarkväll med god mat, god dryck och härligt sällskap. Men nu trillar vänster öga igen. Fan också. Dags för kudden. Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Ebo

Grym kväll, nu vet vi nästan för mycket om varandra. Du har väl gått runt i morgonrock hela morgonen medan Johan stått vid spisen?

2009-05-09 @ 10:58:03
URL: http://www.ebonite.se
Postat av: KateWellings

Haha, han tog sin sexuella frustration (?) och åkte och fiskade istället ;) Ja det känns som om vår vänkap nu har nått ett nytt plan... :D Och ni gick ut på motorhuven på bilen förstår jag?

2009-05-09 @ 17:38:58
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0