Ledsen Johan, det här funkar inte...

Tydligen är det nu kört mellan oss. Min söta och underbara sambo, som jag trodde att jag skulle spendera hela livet med. Men stjärnorna säger stopp. Tydligen kan jag inte leva med en Oxe...


VÄDUREN 20 mars-20 april - Eld - Styrs av planeten Mars.

Eldens natur är att vara energisk, entusiastisk och positiv.

Nyckelord: Impulsivitet, vrede, mod, energi, skarpsinne, ledarskap, intelligens.

Stenar - Ametist och diamant

Latinskt namn: Aries
Styrande planet: Mars
Element: Eld
Färger: Starka färger, helst rött
Kvalitet: Kardinal
Pos/neg/kön: Pos, maskulin


FÖRDELAKTIGA EGENSKAPER

* Rakt på sak

* Har inga problem med att visa ömhet

* Effektiv både på jobbet och hemma

* Är modig och älskar utmaningar

* Du får aldrig tråkigt med en vädur

* Mycket passionerad och sexig

* Entusiastisk och självsäker


MINDRE GODA SIDOR

* Ofta mycket dominant

* Inte precis den trogna typen

* Kan lova runt och hålla tunnt

* Bråkig och självisk

* Har absolut inget tålamod, blir lätt uttråkad

* Dumdristig och våghalsig

Som zodiakens första tecken påminner Vädurens natur mycket om barnets. Alltför uppriktig för att vara finkänslig, tapper och orädd, (råkar ofta ut för olyckor av brand och skärkaraktär), hett temperament som dock är snabbt övergående, kvicktänkt men inte alltid logisk. Vädurens livliga, översvallande natur gör honom till en stimulerande kamrat. Ofta krävande och vill få sin vilja igenom. Stark könsdrift och sinne för romantik.

Lämpliga yrkesval: Sådana som är utmanande, ex. Läkare, militär, racerförare, ingenjör, psykolog.

Fysiska kännetecken: Rak grekisk profil och skarpa ögonbryn i form av ett upp och nedvänt V.


Känsligaste kroppsdel: Huvudet.

Vänskap:

Kanon med: Tvilling, Våg, Skytt, Vattuman och Fisk.

Ganska bra med: Lejon, Jungfru, Skorpion och Stenbock.

Katastrof med: Vädur Oxe och Kräfta.


Sex:

Kanon med: Tvilling, Kräfta, Lejon, Skorpion, Skytt, Vattuman och Fisk.

Sådär med: Oxe.

Katastrof med: Vädur.


Förhållande/Äktenskap:

Bästa valet: Tvilling, Lejon, Skytt, Vattuman och Fisk.

Kan gå med: Jungfru, Skorpion, Stenbock.

Katastrof med: Vädur, Oxe, Kräfta, Våg,


Jag köper inte att jag har ett dåligt liv med en Oxe, men annars stämde det ta mig tysken PÅ PRICKEN!


Min "raka grekiska profil" med "upp-och-nedvända V-n" till ögonbryn...
Tjusigt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Absolut! Han hade kastat sig över dig. Men hade ju varit tvungen att avböja. Du kan ju inte svika Johan. Det skulle ha varit back in the days... Då hade du ALDRIG bangat! :-D

2009-05-29 @ 09:41:19
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: erica

tur att man är våg!!

2009-05-29 @ 13:09:45
Postat av: KateWellings

Haha, Erica här har du länken till vågen...vågar du läsa?? ;) http://hem.passagen.se/masa/astrologi/vagen.htm

2009-06-01 @ 18:50:55
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0