It was just one of those days

Regn och meningslöshet. Botades med ny tröja och McD. Dagens snyggaste var jag i alla fall. Helt överraskande, eftersom skönhet aldrig varit ett mål. En dag vaknade jag bara upp och var gorgeous. Detta kräver ett actionpic i hallspegeln... Et  voila.



Skämt åsido nu. Världens mest störande människa. Ämäända Johansson Mjöööry, som läser nyheterna i Radio Guld. Går det inte att hitta en radiopratare som kan det här med betoning?

Dagens inköp blev en likadan top som på bilden, fast aprikos-rosa. Fint med bränna. Och bränna ska det bli. Om jag så ska marinera mig själv i tanninglotion.

Imorn får det gärna bli solsken. Gud? Hallå?

Vågade inte boka WTAI-biljetter igår, får inte tag på chefen. Ska egentligen jobba de dagarna. Men det kan väl inte vara så viktigt? Eller? Men dit ska vi. Jag missar inte Mr Young ett år till.

Dagens mest idiotiska plagg var BikBoks jeans. Vilka storleksguider kör de med? Började på 28, min normala size. Fick dem till knäna. Skuttade två storlekar, upp till 30. Gick visserligen över höfterna, men gick inte att knäppa. Antingen har jag gått upp 35 kg sen igår, eller så är det skumma storlekar. Hur som haver blev jag sur och gav upp. Synd, för det var snygga jeans. Jag gick och åt McD istället. Dit det bär dit bär det. Kloka ord från föregående generation.

Dagens middag blir spaghetti och köttfärssås. Lite lagom tisdagstrist. Som vädret ungefär. Har precis köpt en bok för 592 spänn till skolan. Lätt värt. Oh nej.

Kommentarer
Postat av: Ejkej

OMG! Klart du ska bli bruuun! To the tanningsalon! Man klarar sig ju inte utan solbrännan. Och tycker inte att den där toppen var kort nog. (hälsningar från Bojjan)

2009-05-05 @ 21:19:23
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0