Icecream

Sådär ja, då var säsongens första mjukglass avklarad. Den smakade gudomligt - for your information.

Mycket trevlig stadsdag med tre fantastiska damer som alla börjar på E - Ellen, Erica och den lilla sockersöta Elina. Jag fick även gå på leksaksaffär och titta på Barbiedockor, så jag skulle vilja påstå att dagen var komplett. Mycket trevligt brudar ;)

Lite nyttig har jag hunnit vara också, springa ärenden, träffa min söt-Erica och fixa med hennes papper, och nu ska det ätas middag och handlas dukar. Very very good! Om bara mitt lilla skallbank ville ge med sig, men jag antar att det är sånt som händer. För mycket stress, för lite sömn?

Nu ska det jobbas och ätas gott i dagarna två. Härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0