Färjan 2

Vilket jävla program. Lyteskomik på hög nivå. Som en vis man en gång sade: den som verkligen går in för att få ligga på Finlandsfärjan och inte får det - han kan ge upp för gott. Så sant.

Ikväll äts det glass (fast jag borde cut back on mjölk, socker och gluten), tittas på TV (fast jag borde plugga) och görs kort sagt allt man inte borde men som är trevligt. Destruktivt KateW...

På onsdag ska jag golfa. Allmänheten kan anse sig varnade. Håll er borta från Vägnön. It ain't gonna be pretty. Apropå pretty går alla tiders kungfilm på TV ikväll. Jag gråter. Varje gång. Se den! Oh-oh-Pretty Woman!!

Dagens fundering är huruvida jag borde klippa mig eller inte. Skönt med kort, men bra med svanslängd. Ja det är stora beslut som ska tas. Barack Obama, vad skulle du ha gjort? Kortklippt troligtvis...

Kommentarer
Postat av: Ejkej a.k.a. Obama

Yes we can! Cut it! Tänk på giraffnacken bara. ;)

2009-05-19 @ 09:33:37
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0