En dag som blev en heldag

Imorse knallade vi upp på Hälletorp för att hämta Saaben + äta en glass. Vips blev det tripp till Birsta och grillmiddag. Mycket trevligt indeed! Hälletorp is everyones home away from home.

Fröken R är nu x hundringar fattigare, efter inköp av jeansleggings, linne, toppar, klänning och väska. Ojdå. Men det gick inte att hejda sig. Dålig karaktär. Mycket dålig karaktär.

Nu proppmätt och rätt trött. Imorn jobb. Bra med nya pengar. Skoljävel var slut nångång. Jag vill ha ett välavlönad och glassigt kneg. Nu. Chef kanske? Undrar om Platsbanken söker nya pigga VDar?

Dags att borsta tänderna. Sen sängen med sambo och hemnet.se. Det är kul att vi har samma hobby min karl och jag. Natt natt alles.

Kommentarer
Postat av: håkan

Då är det bara att ställa in sig i ledet. Jag har ett muntligt löfte om att få ta över första bästa VD tjänst som erbjuds...

2009-05-02 @ 08:56:29
URL: http://barens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0