3 centimeter

Benet i kycklingen var 3 cm långt, inte tjockt. Det hade nog varit ett lårben... Kycklingar är ju inte så grova.

Har åkt förbi hus och glott. Inte fint läge. Väldigt skuggigt, vilket kan förklara solariet i hallen. Anna-Karin tyckte vi skulle ta det ändå. Hon menar att alla stora bloggare solar sanslöst mycket solarium. Sant visserligen.

Apropå Anna-Karin så har hon inspirerats av your truly och skaffat sig en blogg. Jag har döpt den. Indirekt. Jag är stolt.

Ikväll blir det bio - Wolverine. Jag har fått äta upp ungefär 200 gånger härhemma att jag gillar Wolverine. Hans polisonger är sjukt heta. Dock är Hugh Jackman ingen höjdare. Jag gillade inte Orlando Bloom när han tog av sig alvöronen heller. Vad betyder det? Har jag svårt för verkliga män och vill ha fantasifoster? Jag tror inte det.

Kollar på Leila just nu på TV4+ men måste kvinnan se så kåt ut när hon bakar/saftar/syltar?  Stå där och kråma på kak-röven och smeka sig själv med mandelkubb? Nej fy, ge mig Per Morberg. Han är bra han. Inte ser han ut att vara så sugen heller.

Imorn ringer klockan 05:00. Hurra hurra hurra.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Det kan ju å andra sidan förklara din pojkväns fötter...

2009-05-03 @ 21:20:33
URL: http://barens.blogg.se/
Postat av: Jossan

Här hemma är det inte jag, utan den manliga hälften av familjen som är sjukligt besatt av Hugh Jackman. "Han är ju så snygg och häftig" - citat Mats. Jag börjar bli rädd.



Fy Åsa, man ska ÄLSKA Leila. Hon är allsmäktig. Fast jo, när du säger det så, hon ser ganska kåt ut när hon bakar. Mats är mest förundrad över henne enorma bröst och att hon flashar sin klyfta jämt. Typiskt män... :-D

2009-05-04 @ 11:39:20
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0