Vissa människor

Just ja, glömde ju nästan att berätta om veckans upptäckt (eller eg. förra veckans upptäckt eftersom det är måndag idag och således ny vecka...)

Någonting som gör mig flinig i ansiktet är folk som gör det till sin grej att vara "hemliga". Ni vem dom där som svarar lite halvsvävande på en vanligt ställd fråga så som "Hur är det med dig". Då svarar dessa individer "Njaaaaäääe..." och ser sluga och hemlighetsfulla ut. Jag kan tycka sånt är vansinnigt roligt, att då pladdra vidare om andra lättsamma saker och se hur de vrider sig i plågor över att jag inte visat nåt intresse eller någon nyfikenhet för vad de så tydligt "döljer".

Allvarligt nu människor - om någon frågar mig hur det är så säger jag antingen "bra" eller "åt helvete". Vill jag inte berätta vad som är åt helvete säger jag troligtvis "bra"... Inte säger jag "mmhhmmm" och väntar på att stackarn som frågade ska snoka rätt på vad jag egentligen vill säga, bara så att jag ska få känna mig hemlig och speciell. Get real for crying out loud. För den sorgliga sanningen är att jag troligtvis är intresserad av detta i ca 12% av fallen - och då är jag ändå en fruktansvärt nyfiken människa. Alltså, tala ur skägget eller låt det ligga kvar i brevlådan.

Veckans I hype kommer efter duschning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0