Varför, oh varför?!

Av min snabbt ihopslafsade Paint-teckning nertill ser ni ett av mina just nu största problem.
De flesta människorna är inte helt och hållet raka i kroppen, utan har något som påminner om höfter. Om man (som jag) vill ha jeans som sitter  på höfterna och inte uppsnörda någonstans långt upp i mumindalen så vill det ju till att linningen i midjan inte går ut sig. Men gissa vad - det gör det ju på tamejfan ALLA byxor). Just nu smyckar jag min nederdel i ett par bruna manchersterjeans, stuprör och tight modell. Men, MEN MEN MEN, likt förbannat håller de sig inte där de ska på höfterna, och jag fattar inte varför.


Resultat - ett myntinkast som blottas i tid och otid. Visserligen bra för de tillfällen i livet man vill ha dricks, men knappast bra för urinvägsinfektioner och annat skit. Således tillbringas livet med byxupphasning, och roligare än så kan man ju ha. Men troligtvis kommer tillverkaren inte att ändra sin undermåliga kvalitet, jag lär nog inte träna upp en riktigt juicy rumpa att hända upp byxorna på - så jag får nog helt enkelt ta och skaffa mig ett skärp.

Annars en sjukt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0