Vad tror ni om kvällen?

Det är synd om fröken R och herr W. Avskilda från allt och alla med pälsdjur försmäktar vi i vår ensamhet på Brännavägen. Fast det är just ikväll det verkligen suger - Timråmatchen går på Canal+... Vad hjälper det att vänner och familj har kanaljäveln när de samtidigt har små söta lurviga pälsbollar? Vi har dock klickat hem matchen, så det blir att följa den i pixelupplösningen från helvetet. Men det slåt ju textTVn iallafall :)
(Till protokollet bör biläggas att jag faktiskt under en kort sekund lekte med tanken att själv åka iväg och se matchen, och lämna nysnisse hemma. Men den goda sidan av min personlighet segrade till slut, och således: Hello Windows MediaPlayer...)

Annars har jag varit jäkligt duktig idag, fått en hel massa mest gjort. Skönt när det händer.
Ikväll tror jag på kross, Timrå vinner med 4-2, Lehtonen gör två mål "som tack för senast". Men mest hoppas jag nog på att Johan Davidsson gör självmål, jag har aldrig riktigt gillat honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0