StorPeter och LillPeter

Tittar på Halv åtta hos mig nu, bekvämt tillbakalutad i divanen/schäslongen (om jag bara kunde lära mig vad som är vad...) Fast det var en ganska dålig vecka den här veckan måste jag säga...inget som jag blir sugen på att testa.

En sak som jag faktiskt sörjer att vi inte hunnit på senaste tiden är våra små mat-kvällar. Konceptet är detsamma som Halv åtta...men lite mindre pretentiöst. Man turas helt enkelt om att ha vanliga sketna vardagsmiddagar hos varandra, lyxigt att slippa laga mat och diska varenda dag, och det är ju egentligen inte jobbigare att laga åt 4-6 personer, än åt 2, eller hur? Fast det är ju lite svårt nu när min käre inte får äta varesig gluten, mjölk eller vetestärkelse!

Är så trött och seg nu så det finns inte, kommer nog att slockna tidigt oavsett om sambon har Ultimate Fighting i sömnen eller inte... Sen såg jag precis att man får 1000 spänn i presentkort om man flyttar till Bredsand. Tyvärr tar inte det bort faktumet att Bredsand inte är någon höjdare precis, inte heller faktumet att du har norra Europas sämsta väg hem. E4 söder om Sundsvall påminner starkt om Anjas skidbyxor om man säger så - trånga och bedrövliga.

Nej nu får det räcka med blogg for now.

Kommentarer
Postat av: Yippie

2009-03-19 @ 22:45:46
URL: http://www.yippie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0