Saker vi inte kan göra igen på många månvarv



Och ja, där smög smygreklam för Dajmstrut in, men inte fan sponsrar dom mig...icke då! Bitterhet.

Men, jag har insett att Ben&Jerrys (f.ö. världens mest överskattade glass) kan kasta sig i väggen i jämförelsen med Nick&Johnnys. Här har vi en smak som hette duga:



Nu ska dagen spenderas i Sundsvall, eftersom mina bokus-böcker ännu inte hunnit hit. Dugga imorn, och jag har ingen aning om vad jag ska läsa på eller hur intensivt. Lär ju sluta med att jag läser för lite kanske...men ingen människa kan väl faila en dugga?

Ikväll är det så äntligen dags för spakväll, en massa mysiga masker och inpackningar - och så en fruktsallad på det. Mysigt värre, bra av oss! Hejdå.
Just ja...
Min sambo klagar ofta på att jag lägger saker på konstiga ställen. Vad sägs om hans senaste bidrag till inredningen...

Simon & Thomas - eat your hearts out!

Kommentarer
Postat av: Carro

åh, deo-ljus! =) Snyggt!

2009-03-04 @ 08:44:16
URL: http://rockit.blogg.se/
Postat av: The one and only

När skulle jag ringa? :D Lita inte på vad jag säger när jag sover, första bästa ursäkta för att somna om.... och att komma ihåg en sådan sak, puh! du vet att jag har minne som en guldfisk i vanliga fall.. :D

2009-03-04 @ 15:22:38
URL: http://funderingaravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0