Så himla trött!

Mötet var jättekul, och vad det än kommer att leda till så var det en bra erfarenhet, och ett tillfälle för lite marknadsföring, m.a.o. en mycket bra eftermiddag. Från en bra eftermiddag gick jag direkt på en bra middag...ja ni kan väl gissa vad jag passar på att snaska i mig när sötnosen är borta?


Alldeles riktigt! Och därunder ligger Svensk Golf, så nu ligger jag och drömmer om nya klubbor!


Proppmätt komatroll efter BigBoy-skrov med plusmeny och dip...

Egentligen borde jag nu vara en duktig tjej och kasta mig över makroboken för att göra bästa möjliga tentaresultat imorgon. Men vet ni vad? Jag känner faktiskt mer för att dra filten över huvudet och sova en stund. Jag vet inte om jag ska ta och unna mig en powernap, eller om jag ska fortsätta ge respons på rapporten som ligger på mitt bord.

Det här med att ge andra konstruktiv kritik är lite klurigt, även om jag tycker att jag numera är ganska riktigt jäkla duktig på det. Minns med fasa första gången jag skulle ge en helt okänd människa respons...på litteraturvetenskapskursen. Jag hade hittat en hel massa som jag tyckte behövde ändras, det fanns ingen riktigt röd tråd och dispositionen var ett enda kaos (för att nämna några saker). Sen när jag kom dit och träffade tjejen var hon smällgravid i åttonde månaden. Jag bangade - fick jättekalla fötter för att jag var rädd att hon skulle vara så fullpumpad med hormoner att hon skulle börja gråta för minsta lilla kritik. Så jag lindande in den rejält, och hälften nämnde jag inte ens. Men man lär sig med åren, nu har jag inga som helst problem med att varken ge eller ta konstruktiv kritik vad gäller jobb/skola. Hoppas bara att samma sak gäller för de stackare jag opponerar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0