Resa bokad!

Japp, nu är det klart, den 11/5 lämnar vi Sverige för Ålands-golf. Ska bli väldigt mysigt, bra hotell och jag har bara hört bra saker om banorna. Så nu måste det köpas lite nya brattiga goldsvidar ;)

Även har det otroliga hänt. Jag har bytt snusmärke (troligtvis bara temporärt, men ändå...) L&M Lakrits har just nu min kärlek.

Annars ska det bli en sån där vanligt tråkig eftermiddag: kom precis från jobbet och ska hinna duscha innan vi går ner och storhandlar. Nu har vi ätit ur dela frysen (så när som på lite köttfärs, glass, brös och bär) så det känns som om det är påfyllningsdags!

Vad jag är brutalt sugen på just nu är faktiskt en utgång. Dock är jag så himla trött och seg att jag inte ens orkar tänka tanken färdigt, men ändå... Mest sitter det nog i att jag är väldigt sugen på att få klä upp mig och smeta på ett ansikte... Kan lätt bli så efter en dags smörgåstårtsskapande!

Men alltså, istället för att skaka rumpa på krogen ikväll så ska jag någ sova/tryna/sussa på örat. Har en sjukt, och då menar jag verkligen sjuk sömnskuld. Det har inte blivit många timmars återhämtning för fröken R på slutet, och jag är en dam som behöver min pamper-time! Ska nog troligtvis lägga på en god ansiktsmask och ta hand om mina stackars söndertrasade fingrar ikväll också. Njut!

Dagens grattis skickar vi till Härnögrillens minsta junior. Lill-Sanna F, som inatt 23:59 kommer att stå och hoppa upp och ner utanför dörrarna på krogen. Lill-Sanna blir nämligen 18, och kan nu alltså äntligen köpa sitt älskade snus själv. Grattis tjejen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0