Räkenskapsanalys

Som jag redan sagt, blogget är on hold tills på lördag, så bryr er inte om det här inlägget, det finns alltså inte på riktigt utan bara i er fantasi.

Ikväll har jag slitit mitt hår, gråtit, kastat ett fat, bitit(!) i en bok och skrikit oartikulerat så att min söte sambo blev lite orolig.
Vad är det då som framkallar såna känslor, förutom PMS?
Jo, som de av er som känner mig vet, så lever jag på att jag ändå är ganska smart. Jag fattar saker snabbt, har alltid gjort. Därför tar det synnerligen hårt på mig när jag inte kan något, som var fallet ikväll.
Efter tolv sorger och trettionio bedrövelser ringde jag min jourhavande revisorsassistent, bara för att vi tillsammans skulle upptäcka att det var något mycket konstigt med uppställningen av resultaträkningen. Så nu har jag accepterat nederlaget och skickat ett mail om handledning imorgon, vilket ändå känns ok.
Johan tyckte jag var fånig, men jag likställde det med om han skulle misslyckas på 70 kg i benpress. Man misslyckas med något som man tycker sig ska kunna. Men det är väl nyttigt ibland det också gissar jag.

Hur som haver, nu ska jag gå och sova, har en viktig dag imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johan

hahahahaha äntligen hände det, dagen vi alla har väntat på :P

2009-03-13 @ 06:15:31
URL: http://funderingaravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0