Nu är jag jätteledsen på ögat

Ja det är jag faktiskt! Det känns lite som att jag står och kissar i motvind för tillfället... Inte har jag fått något svar på mailet jag behöver för att kunna färdigställa rapporten (tills imorgon) så nu känns det som om mitt arbete kommer att bli lite sämre än jag hade hoppats på. Det blir fortfarande ett bra arbete, missförstå mig rätt, men när det gäller rapporter har jag svårt att acceptera något mindre än "lysande"...

Även önskar jag mig ett besked om sommaren nu. Jag vill kunna förbereda mig på hur det ska bli. Men det kommer i veckan, fast tålamod är inte min paradgren...

Om jag nu skulle sluta klaga och tycka synd om mig själv och istället peta upp ännu en Granit Vit under läppen och sätta igång med allvaret? Ja, så får det nog bli.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas sjukdomen har lagt sig! Kramar från syster och Ronja.

2009-03-23 @ 13:10:46
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0