Mitt lönekonto

Mitt lönekonto följer samma kurva varje månad, nämligen att ca 75% av den spenderbara delen av lönen gör jag av med mellan den 25:e och den 5:e. Sedan är jag ganska "normal" i mina utgifter. Därför ska jag testa något nytt den här månaden, nämligen att (förutom räkningar såklart) bara göra gång på 25% mellan den 25:e och den 5:e. Det är kul att bryta mönster!

Väntar i övrigt på samtal, och ska sätta igång med makron. Har inte varit så duktig vad gäller läsandet till den, fasktiskt inte duktig alls, men å andra sidan fick jag till en riktigt bra rapport, och en bra PM. Så jag har inte legat så sjukt på latsidan tycker jag nog.

Hoppas ni har en fin dag, ut i solskenet med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0