Min blogg

Ok, kära läsare. Eftersom jag idag fick ett mindre psykbryt angående vissa etablerade bloggare, kan det vara på sin plats för mig att redovisa vad MIN blogg egentligen handlar om:

Först och främst så är min blogg just det. Min blogg. Vilket innebär att jag inte tänker nischa den till att bli en "bok-blogg", en "mode-blogg" eller en "inrednings-blogg". Jag definierar nämligen inte mig själv som antingen eller, utan kommer nu och för alltid att skriva om vad som för närvarande svävar runt i min skalle. Så söker ni en renodlad hobbyblogg är jag ledsen, men då kommer ni inte att få ut mycket av min sida.

Inte heller kommer ni som vill höra det senaste skvallret från Härnösands "uteliv" att gå igång på katewellings.blogg.se... Men vem vill å andra sidan lägga ner tid på att läsa om just Härnösands uteliv? Hade jag haft den här bloggen för två eller tre år sedan hade ni säkert fått ert lystmäte på alkoholindränkta historier - men jag har som det heter gått vidare.

Kort och gott kommer den här fantastiska bloggen även i fortsättningen att handla om precis det yippie.se skrev: humoristiska observationer om ingenting... Väl formulerat Yippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0