Men svara svara svara

Av alla samtal jag nu har ringt har jag fått svar på..... NOLL!

Två meddelande lämnade på telefonsvarare - en bokning och en avbokning, och på det tredje och fjärde stället svarar inte en kotte, och inte kan man prata in på svarare heller. Surt som satan. Men strunt i det nu, makroboken here I come...

Ikväll blir det myspys, vi tänkte äta en god köttbit med fransk potatissallad och tända en massa ljus. Vi ska även släcka ner allt en timma imorgon kväll tänkte vi: 20:30 blir det noll ström ett tag, en manifestation för klimatet. Vi tyckte det kunde vara en bra idé - spela spel och mysa i skenet från levande ljus. Ska dock erkännas att jag ännu inte kollat tv.nu...det kan hända att vi måste fuska...



Nu har jag kollat tablån, och för min del är det lugnt. Få se om Johan kan tänka sig att missa premiären av Robinson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0