Magiska fingrar

Japp, nu är det bekräftat, yours truly är en reinkarnation av något gudomlingt väsen.
Sovrumslampan har inte lyst på en vecka nu, har gått och tänkt byta lampa men inte kommit mig för.
Nu när jag dammade så lyfte jag på den, et voila - varde ljus.
Jag har alltså livgivande händer. Jag och Jesus.
(Ja jag inser att det troligtvis är ett glapp någonstans, dummare än så är jag inte. Men det bereder mig mer nöje att tala om mig själv som Mini-Jesus. Så då gör jag det, för det här är ju inte din blogg, utan min?!)


OBS, detta är en annons...
Ont i magen, ont i leder?
Healing medelst handpåläggning utföres billigt.
(Endast på attraktiva människor med behaglig kroppsodör)
Call 0611-55**** för mer information.
(Finner du innehållet i annonsen störande, kontakta din lokala konsumentsombudsman)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0