Late night Con Air

Jag måste erkänna en sak, och det här sägs utan ironi. Jag gillar Con Air. Jag gillar faktiskt Con Air skarpt, och anledningen stavas Garland Greene, eller The Marietta Mangler som jag tror han kallas. Steve Buscemi är faktiskt helt och fullt genialisk...plus att jag har något av en thing för karismatiska seriemördare. Hannibal Lecter, Garland Greene, listan kan göras lång, men avarter från det mänskliga psyket fascinerar mig.

Imorgon åker mitt sötnoshjärta bort i 4 dagar - han ska lära sig bli en ännu grymmare försäljare. Så jag ska nog ta tillfället i akt och ladda upp med pussar nu så jag klarar mig några dagar. Imorn blir det Sundsvall hela dagen, så vi kommer inte att ses förrän på fredag nu, och jävlar vad vi kommer att sakna varandra. Fast jag hade tänkt döva ensamheten med kattmys och burgare...så tiden lär nog gå fort :)

Toodeloo darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0