Korv och bil

Nu är "Vovvlovven" hemma igen, nyservad och glänsande, vilket innebär att jag åter tänker ansluta mig till de bilburnas skara. Otroligt vad mycket tid man tappar när man ska gå överallt, hur hinner folk?!

Även är er fröken R omdöpt till Anna i makrokursen. Detta är ju mycket praktiskt, då jag kan skylla eventuella misstag på henne... "Det var inte jag magistern...det var Anna". Jupp jupp.

Dagens eleganta middag blir chorizo med spaghetti. Mumsmust mumma.

Sedan vi talades vid sist har jag gjort rent i dammhelvittet här hemma. Vi kör påslös dammsugare, vilket innebär att man
v e r k l i g e n får se hur mycket damm det faktiskt var. På fem dagar...helt sjukt.

Later friends.

Kommentarer
Postat av: Kristina Ersson

Hej.



Jag såg din blogg-adress i Härnösands nya tidning YIPPIE och passade på att kika runt och läsa på din blogg.



Jag tycker att din blogg är väldigt bra.



Adressen till min blogg är



www.metrobloggen.se/kristinaersson



om du vill kika in där och titta.

2009-03-19 @ 17:50:05
URL: http://www.metrobloggen.se/kristinaersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0