Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka...

OK, not to be a stiff nu då, men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det här...

Det är fortfarande så gott som helt omöjligt för två homosexuella att få adoptera, och ett av motståndarnas starkaste argument är att det finns en överhängande risk att barnen blir retade (ett i sig totalt bisarrt argument, ska mobben bestämma?!) Men då undrar jag vad dessa moraltanter tycker om det här...till och med jag blir lite tveksam faktiskt. Nu kommer troligtvis dessa barn att leva i en extremt skyddad miljö, men de skulle ju behöva bli Bubble-children för att gå genom livet utan att veta att deras mamma har fläkt upp vissa rosa delar till världens beskådan... Tur att hon fick två i alla fall, då har de ju varandra som stöd. Jag skulle nog seriöst inte tycka att det var så roligt om det visade sig att min mamma hade ett sånt förflutet i alla fall... Men det är ju Hollywood förstås, inte säkert att någon bryr sig.

Dessutom vill jag just nu, i fallande ordning ha:
- Vår
- Ett hus
- Examen och ett jobb
- En kissemiss
- Nya skor

Istället ska jag ta mig en två sjutton tjugotre riskakor och slöglo på TV.

Hejja hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0