Jag önskar mig...

...mer tid!

Ok och visst, jag köper att man kan svansa runt som en prinsessa och springa på än det ena än det andra mötet när:
- man har en egen assistent
- alla möten äger rum inom 10 min från Stureplan
- man har hemhjälp
- man inte har några vänner (förutom sin assistent och sina arbetsbekanta)

MEN FÖR MIG ÄR DET FAN KÄRVT JUST NU!!!
Satans satans satans, varför måste jag alltid vara bäst på allt. Släpp efter på kraven Fröken R och fokusera på hälften av dina måsten why don't you? Men det kan ju vara bra att kunna sen... B-S! Jag önskar mig ett dygn med 36 timmar av tomten i år, det är ju helt klart!
Plus att det mesta 8för att inte säga allt) jag ätar mig antingen är sjukt nödvändigt, väldigt roligt, eller ger mig tillfredsställelsen av att känna mig jävligt duktig... Österåsen here i come...
Bloggen får ta duktigt med stryk just nu som ni förstår. Hoppas ni håller ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0