Jag blev besatt av Blondinbellas ande...

...och bestämde mig för att ladda upp min vårstil. Allt är hämtat från HM, så att äver vi norrlandstöser kan klä oss med stajl...fast vi inte har Elise-i-Stureplansgallerian inpå knutarna...

Ett gäng av de här godingarna ska i alla fall få ett nytt hem i min garderob i vår!

              

Mmmmm, jag säger då det. Dressed for success? Speciellt bandau-bikinin och solglasögonen väcker ha-begär. Plus de gröna armbanden och pikén såklart. Bara att gå in på hm.se och välja och vraka. Inte är det speciellt dyrt heller!

Kommentarer
Postat av: Norrlands Modepolis

Men vadafaaaaaaen åsa?? När kmr du till sundsvall, finns inga ursäkter längre, Puss

2009-03-25 @ 02:11:43
URL: http://www.minblogg.tk
Postat av: Anonym

I löööööööve Sis , när beställer vi? ;p

2009-03-25 @ 06:59:38
Postat av: Fröken R

Här vågas det minsann inte beställas, här ska provas timme ut och timme in i svettiga provrum först ;) Men gärna en shoppingtripp!!

2009-03-25 @ 09:59:53
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här vågas det minsann inte beställas, här ska provas timme ut och timme in i svettiga provrum först ;) Men gärna en shoppingtripp!!

2009-03-25 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0