Helt jävla ofattbart

Ni minns den där tenta jag skrev, dagen efter en annan tenta, eftersom jag kör 200% på utbildningen?! Det var i alla fall en tenta i mikroekonomi som jag redan på förhand hade bestämt mig för att resta. Jag hade inte öppnat boken, varit på en enda föreläsning och rent allmänt gett slaget förlorat. Jag hade dock gjort inlämningsuppgiften i kursen och mailat in den. När betyget kom upp i LADOK fick jag FX, alltså underkänt med chans till komplettering, vilket gjorde mig lite brydd...man brukar inte kunna komplettera en körd tenta precis... Så jag mailade min lärare, och fick detta svar:

Jag har inga noteringar på att du har lämnat in något inl.uppg. (det kan vara en miss av mig).
Om det är så att jag inte har gjort en miss, så är det inl.uppg som saknas.
Du behöver inte skriva upp dig för omtentamen, utan bara lämna in inl.uppgiften.

M.a.o. KLARADE jag en tentajävel som jag inte läst på till i ens fem minuter!!! Jag sitter fortfarande med hakan nere i golvet kan jag informera er om...jag kunde ju för fan inte ett skit tyckte jag. Satt på tentan och småfnissade och åt min medhavda köttbullemacka medan jag pillade naveln och skrev strunt och skit på papperet. Men tydligen så var det här något jag hade inbyggt i ryggmärgen sen födseln... Så just nu tycker fröken R att hon är smartast i hela världen...200% på ekonomprogrammet, och inte EN ENDA släpande resttenta. Se upp världen...

Kommentarer
Postat av: Viggos mamma =)

ÅSA GRATTIS!! nog fast jag redan visste att du var grymt duktig =) du klarar allt!

2009-03-18 @ 14:32:13
Postat av: Anonym

Tack stumpan, du är inte så pjåkig du heller, extraarbetande heltidsstudent och småbarnsförälder ;) Tror vi ska starta klubben för inbördes beundran kanske?

2009-03-18 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0