Hahaha

Fick just dagens gåta på mailen, och den är för politiskt inkorrekt för att återges här...men rolig var den!

Nu har jag och sötnosen varit på Män som hatar kvinnor, faktiskt en riktigt bra film, trogen boken vilket jag tycker är väldigt viktigt. Så vore jag nu en riktigt duktig bloggare så skulle jag väl lägga upp vimmelbilder från kvällen, men ni kan nöja er med att det var mycket folk, de flesta i åldern 40-70 år, och filmen var bra. Nu är det The Mentalist på 3an så jag tänker lägga mig och låta min sambo klia mig på ryggen.

Night night.

Kommentarer
Postat av: Begga for life

STACKARS JOHAN, tvingade du med honom på den där filmen, han är alldeles för snäll med dig.... .:D

2009-03-04 @ 01:52:07
URL: http://funderingaravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0