Good God...

Först och främst går det inte ruskigt bra för allas vår H Jonsson. Tråkigt!

Sen sitter jag och surfar runt på bloggar, och hamnar hos Sveriges största blogg. (Ni vet vem)
Tydligen har hon idag en frågestund, där folk kan fråga henne om vad som helst. Då tänker ju åtminstone jag att folk (läs småtjejer) ska ha så mycket innanför sina små pannben att de frågar henne om relevanta saker som rör hennes liv, exempelvis varför hon säger sig ha köpt en bostadsrätt fastän hon hyr, var hon brun-utan-solar sig osv osv, alltså saker hon kan tänkas ha en aning om. Men icke. Småtjejerna frågar bloggaren om det är en bra framtidsplan att bli apotekare, hur man ska lägga upp kost, träning etc. oxh jag känner bara MEN IDIOTER! Sen blir jag arg på mig själv för att jag bryr mig, men jag kan bara inte låta bli.
Dumma lata småfjortisar, slå upp kost/hälsa på google.se, ring din studievägledare, e n g a g e r a dig istället för att tro att en fåfäng reklamprodukt ska livscoacha dig! Vad fan är det för FEL på folk, idioter idioter idioter!!!

Det är lika jävla dumt som om jag skulle utge mig för att vara el Guru vad kommer till hälsokost, fotboll och smink. Snälla snälla snälla bara håll din käft, la la laa la...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0