Fan fan fan

Det är så sjukt tråkigt att gå omkring och laga håret... Inpackningsshit och inte tvätta för ofta och GUD förbjude ingen spray. Mitt hår är liksom mitt enda riktiga komplex, jag gnisslar tänder av avundsjuka när jag ser tjocka svall, och nu kan jag inte ens bygga upp det med locktång och spray så jag ser ut som en riktig människa... Nej sofistikerat kattslick är det som gäller på Brännan just nu... Jag saknar mitt blekblonda slinghår som satan nu vill jag lova. Men snart..har gett mig själv till maj med denna nyttiga hårdiet - kiseltabletter, svinäckeldyr inpackning och tre dagar mellan tvättarna. Men jag lider vill jag bara säga. Nu är det vår och på våren är fröken R blond. Basta. Men sen ska det kostas på toppning, massa slingning och mer läskigt dyra hårprodukter, kan ju lägga dit alla pengar jag inte lägger på smink tänkte jag. Lite fåfäng måste man få vara fast man har en hjärna i huvudet?


I miss the svall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0