En vinnare

Såhär ser en vinnare ut - en tjej som trots att hon stressar jämt och aldrig har tid att plugga sådär riktigt ordentligt gick in och satte dugga-jäveln på 48 minuter jämnt! Jag är så jäkla nöjd!!


Dagens-outfit-bild, nästan som en riktig bloggare mamma...

Sen på väg hem i bilen spelade P3 Kom igen Lena, och jag fick grava sommarvibbar. Det här kommer att bli en överdjävligt bra vår och sommar, jag känner det i kroppen. Och ja, jag använder mycket fula ord för att markera min begeistring och entusiasm. Så är det bara.
Nu ska jag koma ur i soffan, äta upp resterna från igår och läsa en bra bok som inte innehåller någon som helst företagsekonomi. Men kul är det, varför läste jag inte det här från början för?!
Hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0