"Det finns väl för f*n ingen shopping i Huddik..."

Helgen i Huddik avklarad, och förutom Johans allerigterapibehandling blev det god mat och shopping... Ja ni läste rätt - det fanns shopping i Huddik också!

Helgens fynd...


Snygga tygpjucker från Vagabond... Snart solbruna fötter!


Kiselkapslar från Hälsokosten - hår hud och naglar!


Navytröja från Gina Tricot, skön som  tusan!


Fick en hårborste när jag handlade på Hälsokosten, som Johan ville låna...


Så nu är det noll vete, gluten, råg och mjölkprotein hos familjen R-W... Känns ju lite ovant, bl.a. bakade jag matbröd för första gången i mitt liv igår. Men det är under en begränsad period, ett slags detox, sen ska vi börja åtminstone med vete igen. Livet blir lättare då, to say the least! Men sen ska det bli ändring i nysningen...

Annars inte mycket, borde plugga idag, men jag har suttit i diverse ärenden i telefonen istället, så imorn gör jag nog klokast i att åka ner till Sundsvall och sparka igång rejält. Om bara bokus.com kunde skicka mina böcker nu, så jag kan sätta igång med det faktiska arbetet. Ja, det vore trevligt ja...

Nej, nu blir det böcker...en fantastisk tjock bibel på engelska om företagets olika nyckeltal och beräkningen av dessa. Wow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0