CSI: NY

Mysig hemmakväll med söthjärtat och snask.
Det är faktiskt väldig vardagslyx att gosa ner sig i soffan med någon man tycker om. I morgon kväll blir det dock bio, och på onsdag ska jag hinna med både Ejkej och Erica på eftermiddagen/kvällen. Erica och jag ska äntligen komma till skott med hemmaspa - masker, inpackningar och manikyr. Och inte att förglömma: fotbadet! Ska bli sjukt mysigt, vi kommer att bli om möjligt ännu snyggare än tidigare. Grabbarna skickar vi upp på Kullen för några timmars Xboxande och fiskepratande, så blir de också nöjda och glada!
Sen ska vi på After Work på fredagkväll, och på söndag fyller svärmor år, så det blir en späckad vecka. Även att jag har dugga på torsdag, så det kommer att bli högt tempo som vanligt. Vi har hittat världens present till svärmor Kicki också. Vågar inte lägga ut den, även om jag inte tror att hon har hittat hit, men jag kan säga som så att den är helt perfekt!! Ska bli kul att se hennes min när hon öppnar paketet!

Har ju varit duktig som satan nu två dagar i rad, här ser ni resultatet:

Mitt gluten/veteprotein/mjölkproteinfria bak... morotsbröd och russin/honungsscones.

Faktiskt inte så äckligt med moddat bröd som man skulle kunna tro, dock blir det sjukt dyrt att hålla på såhär, så för vårt matkonto hoppas jag att Johan snart tål mjöl. 40 spänn för ett kilo mjölmix känns lite i saftigaste laget...

Nu ska jag släppa tangentbordet och vara social igen.
Snart kommer Marcus och hälsar på,vilket brukar innebära att jag blir av med TVn, så man får passa på att se så länge man kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0