Bombhot?

Då var det nattadags då, har precis postat oppositionen så får vi se om det blir ett bombhot på Fröken R... Jag är ju en rätt så petig själ, men jag tycker de ska vara glada för att någon har tagit sig tid att verkligen granska deras arbete. Personen som opponerade på mitt hade nämligen lagt in det som sitt stora minus att jag inte hade försättsblad/innehållsförteckning. Problemet var bara att de låg i ett separat dokument, för att få det rätt med sidnumreringen. Så mer eller mindre hela hennes opposition föll på det, vilket ju inte gör mig ett dugg men kanske skvallrar om att hon inte gjorde världens grundligaste jobb??

Ikväll såg vi på dokumentären om Josef Fritzl, och man slutar aldrig förvånas. Men jag måste säga att jag hellre skulle se en dokumentär om Frau Fritzl...skulle ju vara intressant att se hur hon är funtad...

Imorgon blåser reveljen kl 05:00, då ska jag få mingla bland kökshäxorna igen, vilket såklart ska bli mucho gusto! Sen är ju lite extra shoppingpengar på kortet sällan eller aldrig fel.

Good night sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0