Besöksrekord

Häftigt, idag slog min oansenliga lilla bloggdagbok alla rekord, vilket både är kul och lite läskigt. Risken finns ju trots allt att jag får hybris och börjar knäppa dagens-outfit-bilder. Skjut mig om detta blir ett regelbundet återkommande inslag i bloggen...

Inga tips på present till far dock...så det lutar än sålänge åt 3 kubik ved...

Nu har vi varit på tårtkalas (Johan fick dock bara kaffe...) och sen har Raffe och Pegah varit på besök. Vi hamnade på hundsidor, och herre du milde vad många knäppa raser det finns. Själv är jag ju som sagt more of a cat-person, och då får det gärna bli en sån här snygging som Camilla har! Chino, vilken gremlingsgoding! Dock måste man tvätta/duscha en Sphynx varje vecka eftersom den producerar pälsolja fastän den inte har någon päls... Detta lilla dilemma ledde till att vi började spåna vilken den optimala husdjurskombinationen vore ur hushållssynpunkt:

En sphynx kan även användas vid bonande av golv, MYCKET praktiskt!
En yorkshireterrier som kan lära sig att bita hårt om ett träskaft kan nyttjas som mopp. I nödfall kan även en puli användas.
En Grand Danois kan vara bra för den trångbodde, då den kan tjäna extra som barbord/rockhängare.
Så långt kom vi - har ni fler tips så posta dem gärna. Fantasifulla och kretiva förslag publiceras!

Nog för i afton, night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0