Arg så inåt helvete

Ni vet när man vaknar på morgonen och har drömt något ofördelaktigt och den ilskan sitter kvar även i den vakna världen. En sådan morgon hade jag, då jag var så satans sur på Johan att jag var tvungen att ringa och berätta det för honom. Hade han varit hemma när jag befann mig i mitt hälften dröm-tillstånd hade han troligtvis fått en stekpanna i bakhuvudet... (Han tackade Gud och Fazer att han inte var det)

Men men, nu har jag varit och hämtat bilen, skottat snö utanför grannkärringjävelns garage bara för att hon inte ska få nåt mer att ringa om, samt gjort mig iordning för en dags studier i Sundsvall. Tro hur det här ska gå...

Ikväll blir det Män som hatar kvinnor, måste ju se what all the fuzz is about, och sen troligtvis (förhoppningsvis) tidig kväll. Har inte ett så stort sömnminus, men börjar äntligen vända dygnet åtminstone halvrätt, så jag hoppas att denna goda föresats håller i sig! Nu ska jag ta itu med min duktiga och konstruktiva dag. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0