Angående Robinson

Första reklampausen nu, och sadisten i mig har julafton. Fyfan vad jag hellre skulle dö än att utsätta mig själv för det där. Ok för att testa gränser, men att sitta timma ut och timma in och mata moskiterna och vänta på att en ormjäkel ska hugga mig i armen. Nej tack.

Johan är å sin sida alldeles till sig och har redan börjat prata om att vi ska göra något liknande på vår bröllopsresa. Jo jo...

Även tycker han att jag ska anmäla mig till nästa säsong. Tydligen skulle de definitivt ta in mig. Jag frågade honom vad han menade med att de tar in "såna som jag" varpå han gör en feminin rörelse med handen och säger "Hej jag heter fröken R och min föräldrar har en pool.." Screw you sweety :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, jasså det tycker du inte? Inte Mats heller. Han vägrade först stänga av datorn, men har nu mjuknat. Med oss är allt fint. Idag ska vi till IKEA och köpa lite möbler till Ronjas rum. Som btw blir SÅÅ snyggt! Med er då, allt väl?

2009-03-22 @ 09:00:40
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0