Angående att vara ute i tid

Nu har vi en deadline för rapporten kl 17:00 idag. Vi ska då skicka vår rapport till examinator, men även till en grupp som ska författa en skriftlig opponering på den.

Jag postade min rapport igår kväll, till examinator och opponent, men jag har fortfarande inte fått den jag ska opponera på, och det gör mig lite brydd. Måste man vänta till den absolut sista sekunden med att skicka sitt arbete, när det är andra människor som ska ge respons på det? Jag hade hoppats på att få börja med arbetet redan under dagen idag, men så blir nu inte fallet. Ok att gruppen ifråga inte har gjort något fel, deadline ÄR ju faktiskt inte förrän kl 17, men är det så fel att vara ute i tid?

Vad tycker ni, måste man vänta till sista sekunden med att posta sin rapport/sitt arbete?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0