A good night to you all...

Åh så skönt, äntligen är den här dagen slut. Det har i och för sig varit sjukt givande, med föreläsning, möte, företagsbesök, Donken-middag, protokollskrivande, bokbeställande och jobbnätverkande. Dessutom har jag hunnit med att blogga två (!) gånger :) Men den har ändå varit sjukt jobbigt, plus att jag har gått omkring och oroat mig lite hela kvällen. Sambon bilade nämligen ner till Borlänge ikväll för utbildning med jobbet tills på fredag, och jag har lite svårt att slappna av helt innan jag vet att han är framme (så kan man bli när ens mor jobbar på Svevia...)

Men jag har gjort det bästa av situationen, myst till det med massor av ljus och skjutit undan tankarna på den sterilitet jag troligtvis drar på mig genom att sitta med laptopen i knät i x antal timmar... (ja jag vet, jag SKA köpa en sån där bra IKEA-kudde)



Såhär pysmysigt har jag haft det ikväll, men nu känner jag att den där sluge John Blund har kittlat mig i ögat. Imorn blir det touring till Judeby (!) med Sis för att besöka vår pregnant lady. Bilder ska tas, givetvis. Det är inte varje dag man färdas utanför allfartsvägarna ;)

Nattinatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0