Top Hat och huspromenad

Nu sitter Johan och pratar in en nytt meddelande på jobbmobilen. Enligt det gamla är han fortfarande på semester... Han tycker inte alls att det är roligt, han liksom sträcker på sig som en tupp och låter väldigt väldigt affärsmässig. Ungefär som om han stod i kyrkan och skulle konfirmeras. Han är rolig min lilla skatt. Tar saker och ting på väldigt stort allvar ibland.

Nyss var vi ute en sväng, tog en promenad och kollade på ett par hus på Härnön som är till salu. Men det var lite tråkiga objekt faktiskt, inga riktiga höjdare. Så vi blir huslösa ett tag till. Vilket kanske är att rekommendera för en CSN-slav? Promenaden avslutades med mitt livs första Top Hat. Ingen glass jag kommer att bli storkonsument av, det kan jag lova. Rätt fadd smak. Tacka vet jag Dajmstruten. Och Magnum. Och faktiskt även Nogger. Men Sandwichen då? Jodå, den är fin den också. Ja, jag gillar glass.

Så nu ska raringen och jag äta lite mer, lite frukt och After Eight tror jag det blir. Lite plugg och kanske en film. Eller troligtvis mycket plugg och ingen film. Har ändå varit högeffektiv idag, men jag längtar till på torsdag kväll då mitt liv återgår till det "normala" igen. Så normalt mitt liv nu är.

Have a nice evening.


Kommentarer
Postat av: Håkan

Absolut! Vi behöver någon som kan charma ur gubben en intervju! Haha, Johan, affärsmässig... Det får du gärna ta en bild på!

2009-06-03 @ 00:27:26
URL: http://cramp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0