Pang boom krasch

Idag inträffade något som inträffar väldigt sällan i mitt liv nu för tiden. Min mage sa "pang" och gick sönder. Då menar jag inte lite magknip, utan snarare en kramp som gör att hela magen låser sig. Det var ett tag sen jag mådde så sist. Det var ingen höjdare. Alla kvällens planer blev kaputtski, och istället sitter jag här med en varm handduk i knäet medan en osynligt man lindar upp mina tarmar runt en gaffel som spaghetti al dente... Härliga tider. Strålande tider.

Jobbade tolv timmar i sträck idag utan att äta lunch.  Har sovit sammanlagt nio timmar de två senaste nätterna. Kan det ha påverkat? Jag orkar fan inte må såhär och åka till Stockholm. Håll utkik, går allt åt helvete kanske jag rear WTAI-biljetter här på bloggen imorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0