Johan-dieten och våta drömmar i Kanada

Nu sitter Marknadsföring II som ett smäck i skallen, och jag har dessutom hunnit jobba och hälsa på min söta Ellen idag. Mycket bra. När jag kom hem från min turné hade jag även fått ett välstädat hem och mat på bordet. Heja Johan!

Dagens avsteg från planen var att jag inte kunde hålla mig längre utan sprättade Lehanes nya Ett land i gryningen... Jag gillar the all-american novel starkt - lite På drift-känsla över alltihop. Det blir du så mycket bättre på "amerikanska" - att läsa om hur Lundells alterego Jack knullar i den svenska midsommaren är liksom inte samma sak..även om jag plöjde den också med åtminstone måttlig emfas. Allt för bildningen...

På TV visas just nu Fiskedrag, och tydligen är det min sambos högsta dröm här i livet att få åka till Kanada och fiska lax. Hade jag inte varit här och stört hyser jag en övertygelse om att det hade kommit närmast brunstiga läten från soffan. Ser aldrig Johan så koncentrerad som när det ska dödas djur på TVn - totalt okontaktbar. Män är udda.

Imorgon så - tentor och sen ledig. Firar det med att inte se Terminator på bio utan istället läsa färdigt Lehane. Jag är nog också udda.

Min arbetskamrater på Härnögrillen vill prova Johans diet för att också tappa 13 kg på lika många veckor. By request kommer således Johans diet att publiceras i den här bloggen. Det är en korsning mellan LCHF och Bulimi-alzheimer (man äter stora mängder men glömmer att spy) So here it goes, lycka till tjejer!

Frukost: ingenting
Lunch: 2 kokta ägg, 7 riskakor med mjölkfritt smör, 1 glas juice, 2 morötter, 1 äpple och 7 skivor vildsvinskorv.
Middag: en rågad tallrik strips, 3 stora köttfärsbiffar, BBQ-sås, dressing och gul lök. Sköljes ned med lättdryck fläder.
Mellanmål/fika: intages under hela dagen, består av After Eight, persikor, snus och en Calippo om dagen.

Hoppas det fungerar för er också!


Kommentarer
Postat av: Ejkej

Mmmmm strips. Dreglar som pavlovs vovvar vid omnämnandet.... Låter som en utmärkt diet det där.

2009-06-03 @ 22:30:26
URL: http://viborpalandet.blogg.se/
Postat av: håkan

Boken är fantastisk! Jag sträckläste den på två dagar. Men nu, Neil o´clock. Laddad?

2009-06-07 @ 23:20:00
URL: http://cramp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0