Det händer inte mycket

...men ändå lever jag.

Och när jag nu känner för att dela med mig så gör jag det. Simple as that.

Jobbet flyter på, inte så att jag direkt supertrivs, men med ett fritt arbetsklimat och ett par smakprover kommer man en del av vägen. Om än inte ända fram i kaklet. Att jag kan kliva ur sängen 15 minuter innan start är också en bonus.

Sommarens projekt Pocketbok nådde nya höjder idag, åtta nya skatter blev det. Bra att ha när sambon köpt en fiddy?

Nu ledig ett par dagar, golf och förhoppningsvis balkongpress. Sen ledig en vecka, vilket betyder Beverly Hills. Mitt Beverly Hills that is. Hur som haver, höres när vi höres.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ejkej

WTF! Varför svarar du inte i telen kvinna?! Ligger du och pressar så hjärncellerna rinner bort också? ;)

2009-06-22 @ 19:21:37
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0