Ibland...

...är jag en lat supertönt som inte orkar bry mig så mycket. Ibland ser jag ner på andra. Jag borde försöka bli en mildare människa? Kanske.

Problemet med att klanka ner på andra är att man blir sämre på att förlåta sig själv sina egna misstag.

Imorn är jag ledig. Vi ska till stugan och äta surströmming. Fast inte jag. Jag får grillat.

Det är mycket skit i den här stan just nu. Jag är inte personligt berörd för fem öre, men en del av mig undrar om man verkligen ska bo kvar i och uppfostra barn i en stadjävel där var och varannan småbrud knarkar? Kamma flätor och skärp er nu. Och där kom fördömmandet som ett brev på posten igen...

Just ja. Har sökt kurser för 150% igen i höst. Precis som jag inte skulle. Är jag en universitetspoängs-junkie?
Stödgrupp sökes...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yes, var premiär tur igår å ikväll ska åka och sova nånstans, om vi hittar till nåt ställe, haha! Jaa gör så du, jag kör stenhårt nu jag, hoppas de håller i sig, förstår att ni inte ha de så lätt utan mig, me snart är jag tillbaka=)

2009-07-17 @ 11:08:42
URL: http://sannafro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0