Frenzy has passed

För denna gång. Jag skulle behöva tjäna riktigt stora pengar. För ack så roligt det är att i den sanna kommersialismens anda bära dem till Birsta.

Nu är klockan 01:42. 05:15 ringer min klocka. Då ska jag gå på jobbet och vara bra. Jag har vridit och vänt mig i ett alltför varmt sovrum sen halv elva. Kul för er dock, då får ni er en update till livs. Dock litar jag inte riktigt på min hjärna vid denna sena vargtimma, så därför får det bli mestadels bilder. På lite fynd. Såklart. Jag har kanske gått och blivit fjorton vårar igen?


Flamingoklänning och nya solglasögon. Och det är snus. Jag vill nämligen gärna bare a recemblance to Stallone.
  
Tre fina sommarplågor. Boten Anna, Svenne Banan och Macarena.
 
Ge mig en klocka så kommer jag i tid. Ge mig två så blir jag glad.
 
Ytterligheter ytterligheter. H&M och Rip Curl. Fina, söta, rara.

...och så en kort liten trench. Bra shite.


Fyndade även skor till söt sambo. Synd att de inte fanns i dammodell...

Hur som haver, nu bör jag nog sova. Det blir inte så mycket blogg. Helt enkelt eftersom jag inte vill. Det började bli lite för mycket insyn i mitt liv, och det gillar jag inte. Sålänge bara nära och kära läste var det helt ok att vara lite privat, men det började bli för många okända här. Nu får ni alla bara njuta av mina fynd istället. Det blir roligare så.

G'nite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0