Desperado?

Hur sugen är man på Birsta om man är klädd och klar en halvtimme innan ens karl kommer från jobbet?

I helgen troligtvis Stadsfesten/Hamnfesten/Parkfesten eller vad det nu heter? Kan kanske bli skoj. Eller mer troligt så blir det uthärdligt. När man inte kan ha roligt ute utan att dricka en massa är det kanske en vink om att
a) det vore dags att byta stad?
b) man är slightly för gammal?
c) man bör se över sin umgängeskrets?

Ikväll blir det soffsnask med kär vän, troligtvis kramp i stämbanden när jag åker hem. Så Sopranos får vila idag, vilken abstinens jag ska få...

I övrigt kan jag knappt vänta tills jag blir stor och får ett jobb och får flytta från den här regniga lilleputtstaden. Den känns lite liten för tillfället. Lite inskränkt that is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0