With Canon - you can!

Äntligen!
Ny kamera till Brännavägen. Min Nikon har hållit på att driva mig till vansinne, eftersom den då och då tycker att det är en väldigt bra idé att be mig formatera om kortet medan den sitter i kameran...vilket leder till att ett antal bilder har försvunnit. Och Johans gamla thai-kamera funkar visserligen, men den är så grynig att allt ser ut som efter 7 Jäger... Men nu har jag alltså en ny kamera!!
Helgen var kanonmysig. Jobbade visserligen lördag, men sen rattade jag Volvon mot sydligare breddgrader. Åt middag med föräldrarna och hann till och med sova en stund i soffan under Timrå-matchen innan det var biodags med söt-Helena! Som vanligt hade vi mycket trevligt :)
Och idag har det alltså skaffats kamera, plus att jag har fått se skidor, skidskytte och alpint HELA dagen. En VM-final i bandy hanns också med, och jag inser hur mycket jag saknar helgerna hos mamma och pappa. Det serveras gott fika hela dagarna, och så lever vi framför Vinterstudion i SVT, och jävlar vad jag njuter!
Men nu är jag tillbaka i allvaret...skola hela dagen imorn: 8-17, och sen ska Erica och jag varva ner på Nautilus. Erica is good shit som träningskompis...hon ger inte upp så lätt som er fröken R kan göra ibland. Även ska vi nog inta en mumsig middag tillsammans sen, hoppas på något riktigt flottigt :)
Har, inte helt olika en fyraåring, sprungit runt och knäppt kort på allt jag sett idag. Här kommer ett smakprov...
        
Siggepunk/Prins Philip/Pappa eldar för fullt/Bilparken...taget genom fönstret och ändå SÅ bra (jag är lyrisk - kommer bli bra bilder från Oasis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0