Snart så...

Snart ska jag resa mig från datorn - duscha, laga mat och förbereda inför kvällen...snart. Snart. Men det är förbaskat skönt att sitta hemma en hel dag och inte göra många knop. Har pluggat lite, men jag har svårt att ta det på allvar. Vi får ju ha lagboken med, så det känns som om man kan leta sig till mycket...och ordbajsa resten. Det är sällan ett gott råd när man tycker nåt verkar så lätt som det här. Jag har tydligen missat något... Skulle egentligen ha varit på föreläsning i Sundsvall idag, men det är sånt pissväder att jag bestämde mig för att göra nytta hemma vid böckerna istället. Förhoppningsvis ett klokt beslut.
Igår ringde det förresten på våran dörr - utanför stod grannen och bekände att han backat på WUWen... Det går bra för våra bilar just nu...båda ska på verkstad...men Johan har åtminstone inte smackat sin själv..som jag gjorde. Nej nu ska jag ta ett krafttag, skulle behöva sova lite, vi slog på You, me and Dupree när jag kom från tjejerna igår, så klockjäveln hann bli ganska mycket. Men men, jag får ta en lång varm dusch istället, känner mig frusen ändå in i märgen.
Puss och kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0