Simpsons

Ikväll ska jag sätta ner foten, säga "tyvärr älskling, men jag är kvinna och har behov", och sen ska jag slita åt mig fjärren och titta på SIMPSONS! Är sjukt sugen på lite gula gubbar just nu!
Mmmm, idag får sweetie bjudlunch - möte med jobbet, vilket betyder att jag har fått fixa min egen mat. För en gångs skull blev det inte burgare, utan åtta läckra feta prinskorvar med spaghetti och massa ketchup. Oh ja.

Jag är lite låg här i dagarna, vet inte vad det beror på. Känner mig social, men orkar inte riktigt umgås...så då blir det mest att jag ligger på soffan och suckar att "vi skulle ju ha hitta på nåt..." Johan verkar tycka det är ganska skönt att jag är lugn...för en gångs skull. Jag brukar ju annars med jämna mellanrum drabbas av ADHD för vuxna... Men jag ska ge mig själv ett par låg-dagar till, men till helgen ska jag bannemig lyfta mig själv i ögonlocken.

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, men ha en trevlig kväll...och sitt inte så mycket vid datorn, det är inte bra för ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0